kőszív

Ma is szép idő van!! A Majom-sziget után visszagurultunk kicsit ezen a partszakaszon, ahol a térképünkön a Gemstone Beach nevű hely van jelölve. Nem hagyhattam ki, hogy ezt megnézzük a nevéből adódóan. És nem is lepett meg, tábla várt a parton, hogy ez egy féldrágakő lelőhely. Hát 1-2 órát elkapirgáltunk itt és találtunk sok szép követ, 1-2 még esélyes is, hogy nem gránit :D

és itt volt egy ház is

Innen egyből Invercargillba mentünk. Azonnal arra a partra vettük az irányt, amiről úgy gondoltuk, hogy ez lesz az a part, ahol Burt Munro motorozott (a filmben meg Anthony Hopkins). És igen, ez volt az a part!!

homokos az út

Ez után megkérdeztük a helyi motorosokat, hogy hol találtunk valami Burt Munro emlékhelyet. A Múzeumba vettük az utat, ami ráadásul ingyenes volt. Volt kiállított motor replika, képek és leírások!  Nagyon jó volt!! Kegyeletünket tettük a leggyorsabb Indiánnak.

Még egy gyors bevásárlást eszközöltünk Invercargillban és legurultunk déli csücsökbe, Bluffbe. Útközben leltünk hajótemetőt.

Bluffben semmi extrát nem találtunk, csak egy helyes táblát és egy zenélő, beszélő automatizált budit, ami nagy élmény volt egyébként.

Felgurultunk Omauihoz, hátha ott tudunk mi is aludni, ahogy a térkép jelölés alapján elődeink, de tiltott volt a kemping, és, ha a macska egyszer ráült a forró kályhalapra, akkor nem ül rá még egyszer…szóval inkább máshol kerestünk helyet. Már ugyan ránk sötétedett, de kinéztünk egy sátor jelölést a térképen kicsit beljebb az óceántól. Névszerint Mokotuában. Megleltük a dolgot, ami egész pontosan egy Youth Camp volt, szóval egy ifi tábor. Szerencsénkre pont egy osztály töltötte ott tábori hétvégéjét és a táborvezető csajok megengedték, hogy ottmaradjunk a kertben ingyért. Szóval zuhany is, minden! Tök király! Ugyan a tizenéves tinik kicsit fárasztóak, túl hangosak, túl későn fekszenek és túl korán kelnek és megrugdossák az autót labdával, de túlélhető. Aztán egy kicsit elvont, de lelkes ifjú pedig rákapott Viktorra, miközben töltögette a hűtőfolyadékot a rendszerbe. Pontosabban nem Viktorra kapott rá, hanem a mi micsoda? játékra az autó körül :D

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.