Mivel előző nap kihagytuk a Jack’s Blowhole-t, ami állítólag egy 50 méteres lyuk 200 méteres alagúttal a tengerre, úgy döntöttünk még visszakocsikázunk oda és megnézzük. Ha már valami barlangforma, akkor érdemes megkeresni. Első körben rossz irányból közelítettük meg a dolgot és magánterületre tévedtünk, pontosabban bemásztunk (na jó, csak kinyitottuk a kaput). De a bocik igazából nagyon csúnyán néztek, kifejezetten félelmetesek voltak. Mivel innen nem úgy tűnt, mintha egyszerűbb lenne megközelíteni eme széllyukat, így inkább megkerestük a rendes utat. Ez a partról indult és normális ösvény volt, kiépített részekkel, bocik nélkül a Jack’s Bayben(ből). Bő 20 perces séta vezetett a lyukhoz. Ami sokkal nagyobb lyuk volt, mint hittem (én csak egy lyukacskának képzeltem). No de ez nem csak lyukacska volt, hanem naaagy barlang beszakadás, alján a dübörgő tengerrel. Nem kis hangja volt ám! Ja és persze Viktornak a korláton kívülről kell piros levelet szednie a fáról…!! Grr.

P3191287-resized.JPG

Miután visszatértünk a lyuktól a Cannibal Bay felé indultunk el. A térkép szörfös helyet jelölt, az útikönyv pedig fókákról zengett. Nos végeredményben mindkettő akadt itt! Mivel az idő túl szeles volt, nem nyertem lelkesedést a neoprén felvételére, így ez Viktor előjoga maradt e napra. –no meg a fókáktól is félek, mert ezek nagydarabok voltak ám- Szóval Viktor most már nem csak delfinekkel, hanem fókákkal is úszott/szörfözött! Én addig fotózgattam a parton kövér – és büdös – barátainkat.

P3191297-resized.JPG

P3191312-resized.JPG

P3191317-resized.JPG

Kis idő múlva, amikor Viktor partra szállt a fókák közt, odabattyogtam én is. Nem messze tőlünk egy igen nagy példány mászkálgatott, gondoltam le is fotózom, mert jó téma volt. Na de arra nem számítottunk, hogy ő a főnök góré fóka és megindul felénk ezerrel, no meg mindenféle hörgő hangot kiadva. Kicsit betojtam! Meg az a szegény család is 2 kisgyerekekkel, akik a közelünkben voltak. Szegény gyermekek halálsikolya volt hallható. De túlélték a kemény megpróbáltatást :P

P3191327-resized.JPG

Miután a fókákkal való strandolást is kipipáltuk egy újabb világítótorony volt az úti cél. Hely szerint a Nugget Point.  Szép, sziklás, magas, óceános, mely az alábbi fotón megtekinthető. És már-már természetesen itt is voltak fókák, óceánparti kellemes meleg vizes kis jacuzziban időzve. Kellemes hely, de sokáig nem időztünk, mert elindultunk alvóhelyet keresni.

P3191331-resized.JPG

P3193450-resized.JPG

Alvóhelyet végül az óceánparton leltünk Kuri Bush és Brigthon között félúton.

A bejegyzés trackback címe:

https://avilagvegen.blog.hu/api/trackback/id/tr934464112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása