A gépünk kb reggel 10-kor indult. 9-re kint voltunk, ücsörögtünk egy órát. Sorban állás közben vicces dolog volt, megjelent valami helyi pénzes nagymenő egy furcsa helyi bácsival és majdhogynem a sor elejére állította be mindenki elé. Persze miután csúnyán nézett mindenki, akkor szépen hátramentek. Nem is értettem, hogy mi ez a VIP dolog…

A repülő az nem volt túl nagy. 1 óra alatt értünk a célállomásra. A reptéren már várt minket Mike, a couchsurfer hostunk, s egyidejűleg egy hatalmas trópusi eső is megeredt. Nem kicsit. S időközben kiderült az is, hogy lesz egy couchsurfer társunk, Gabriel, aki Zélandról jött épp át, de francia.

2 kocsival, egyiket Viktor vezette, kb 5 perc alatt vagy még hamarabb Mike házánál voltunk, ami a város szélén van –hálisten- egy dombon, vagy domboldalban. Kb azonnal indultunk is ebédelni velük a közelbe egy kis kávézóba, ahol 350-ért vesztegettek egy adatot.

Ebéd után Mike bevitt minket a városba. Pukkant, tiszta Afrika és szmog, ami szörnyű. Tele kínai bolttal, minden az övék.

Próbáltunk térképet szerezni a Földhivatalban, de drágáért mérték..

Összességében nem is szolt többről a nap, egész sötétedésig sétálgattunk a városban, piacon, megnéztük a kínaiak csodakínálatát és csekkoltuk a barlangtúrás céget, akik 7000-ért visznek el fejenként (Gyurci otthon is kb 16-17000-et kéne elkérni egy Matyitúráért és már egész jól állnátok:D). /Ja és további helyesbítésként Új-Zélandon 40e Ft-nál kezdődik a legalapabb.../

A helyiekkel az a tapasztalatom, hogy összességében a városban élők, annyira azért nem kedvesek és mosolygósak, mint ahogy a hírek mennek a világban. Sokkal inkább érzem, hogy én kívülálló vagyok és nem illik bele a színem a képbe, talán annyira nem vészes, mintha egy fekete emberkét belecsöppentenénk a k.k.klán közepébe, de azért ezzel tudnám kifejezni. Itt fura vagyok, itt furák vagyunk.

Sötétedés magasságában visszabattyogtunk Mike házához, akik pont jöttek szemben kocsival mindannyian és indultak a Saint Michelle’s kava bárba. Csatlakoztunk is. Ez a város másik végétől még kb 6 km-rel kijjebb van, de elég jó hely. Közvetlen a parton, nyugalomban.

A helyi asszonyok kiteszik a portékákat, sültek, gyümölcsök, sütemények. Finomak. Aznap este egy kagylós hagymás saslik volt porondon.

Hazafele menet még megálltunk egy, a centerben lévő kava bárban is, de ott semmi érdekes, izgalmas, szép nem volt.

Viszont jött egy füles, hogy ha holnap csatlakozunk a barlang túrához, akkor csak 5000 lesz, mert a srácok kialkudtak egy ilyen árat, szóval valószínűleg megéri, kelünk is reggel…persze ez is marha sok pénz.

gekkócskák

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.