Mivel a tegnapi kayakos terv nem jött össze, ezért nekiindultunk délnek. Elnéztünk Manapouriba, ahonnan a Doubtful Sound utak indulnak (ez egy másik népszerű fjord, ahova már sajnos út nem vezet, csak hajóút). Igazából itt nem leltünk semmi izgalmasat, és mivel nem vagyunk úgy eleresztve, hogy ilyen kalandokra befizessünk, így tovalendültünk.

Útközben

P3153065-resized.JPG

A tervünk az volt, hogy elmegyünk a Monowai-tóhoz. Nyugis, kieső helynek tűnt a térképen és hosszú kavicsút után meglelve, élőben is megállapítottuk ugyanezt. Továbbá ingyen lehetett kempingezni.

Monowai-tó mellett

P3153080-resized.JPG

P3153070-resized.JPG

A nap kezdete itt izgalmasra sikeredett. Elmentem megnézni a kijelölt kempingrészt, addig Viktor visszament bezárni a kocsit, én pedig azt hittem, hogy majd utánam jött. Vártam, vártam az erdőben, nem jött. Hát egy bő 5 perc után gondoltam, hogy megnézem, mi van már. Miközben indultam visszafele, hallottam és láttam, hogy egy piros terepjáró sietve érkezett és szinte farolva tova is haladt. Furcsálltam itt az isten háta mögött a dolgot. Visszamentem a kocsihoz. Kocsi nyitva, Viktor sehol és az addig a parkolóban ülő, ebédelgető 2 német srác se volt hirtelen sehol, cuccaik otthagyva.  Sehol senki. Hm, hát mondom akkor pijjegjünk: pijj..nincs válasz. méghangosabb pijj..erre sincs válasz. aztán meg a világ –általam- leghangosabb pijjjjja…amire újfent nincs válasz. Mária kezd ideges lenni. Sehol senki, előbb pedig az elhajtó piros terepjáró. Bugyuta agyam össze is tett egy fél rémfilmet azonnal az emberrabló piros terepjárósról és kezdtem kiakadni. Nézelődök körbe, nem lelem a népet, se a Vikit. Hát mit tegyek? Se térerő, se semmi. Aztán pár perc múlva megjelent Viktor a másik irányból, Mária meg bőgve borul a nyakába. Jól van, jól van…túl sok horrorfilmet néztem, de kiakadtam. Hupsz! :D Szegény Viktor persze nem tudta feldolgozni ezt a sokkhatást azonnal :D

4szöglet

P3153120-resized.JPG

P3153130-resized.JPG

Na, akkor kapjuk le a kayakot és vízre vele. Mentünk egy kellemes kört az öbölben. A víz alatti fényképektől úgy döntött a gépem, hogy kicsit beázik, hogy aznap csak azért se tudjak többet fotózni, de később kiszáradt hálisten, semmi baja nem lett.

P3150942-resized.JPG

P3153147-resized.JPG

Kellemes hely, egy fél kivágott erdő felett hajózol sok helyen, érdekes élmény. Mintha egy más világ lenne. De persze itt is túl sok a homoki légy…sajna.

P3153105-resized.JPG

P3153101-resized.JPG

Az éjszakát itt töltöttük, majd reggel tovaszálltunk az óceán felé.

A bejegyzés trackback címe:

https://avilagvegen.blog.hu/api/trackback/id/tr924460236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása